Wednesday, April 30, 2014

Advance Wishes For Kak Ida

Assalamualaikum...

Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Kak Ida
Allah Selamatkan Kamu

Haa..itu lagu Allah Selamatkan kamu special untuk insan yang aku anggap macam kakak aku sendiri. Kak Zaidatul a.k.a. Kak Ida. Hee...Esok, 1 Mei 2014 merupakan ulang tahun Kak Ida. Umur ke berapa aku tak sure. 

Kak Ida ni aku kenal since first day aku masuk CICD. Beliau ni sangat baik. Kak Ida ni la tempat aku nak meluahkan segala isi hati ini. Suka, duka, gelak dan ketawa aku selamat kat unit tu, hanya Kak Ida tahu segalanya. Kak Ida ni seorang sangat aku sayang dan boleh dipercayai. 

Esok birthday Kak Ida tapi disebabkan cuti umum, maka hari ini aku dedicate entry ni khas untuk kak Ida.
Doa aku semoga Allah beri kesihatan yang baik buat Kak Ida dan merahmati kehidupan beliau. Semoga Kak Ida terus cekal dan kuat hadapi dugaan hidup ini. Sayang Kak Ida

Okay...till we meet again

6 comments:

My friend say:

Nuff Ads