Saturday, April 05, 2014

3 Warna 3 Rasa

Assalamualaikum...

3 warna dan 3 rasa. Ada manis ada masam. Semuanya berasaskan buah buahan. Paling masam kat tengah tu. Blackcurrent la katakan. Tapi best juga. Sesekali minum okay apa. Merah tu macam biasa, jus tembikai. Sedap dan tiada gula tambahan. Khas untuk mak tersayang. Warna kuning oren tu aku yang order. Orange special blend. Sedap dan boleh kunyah pulpa orange tu. 

Kalau teringin nak minum ni, boleh ke Restoran Sedap d' Sengoti kat Cyberjaya. Aku tak tau kat domain berapa sebab kaknyah yang drive. Aku tau ikut je.

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. fae jarang order fruit juices camne hehe

    ReplyDelete
  2. Wow.. Jus blackcurrent tap pernah dengar n rasa lagi..

    ReplyDelete
  3. hmmm... semuanya tu kaya dengan vitamin C... nak bagi kulit lagi cantik :D

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads