Friday, March 21, 2014

CPUV oh CPUV

Assalamualaikum...

Nak kata macam mana ya. Nak senyum melebar pun tak boleh sangat tapi agak berpuas hati dan bersyukur sebab setelah sekian lama takde CPUV baru daripada Nuffnang, kini dah nampak balik seksyen CPUV tu ada nyawa kembali.

Kenapa ada nyawa? Sebab bulan ni kali pertama dapat CPUV daripada Nuffnang buat tahun 2014 dannnnnn sekali 5 dia bagi. Haa..dalam takde tu, terus dapat 5 sekali ko. Rezeki namanya itu. Alhamdulillah. Ni sengaja ni nak suruh aku kuatkan semangat aktif dengan menulis ni. Tahu ni saja je nak bagi semangat lebib kat aku ni. Takpe takpe..aku hargai sesangat.

Korang pulak macam mana? 

Oh ya, banyak sesangat yang aku nak share dengan korang cuma masa agak suntuk dan keadaan kesihatan pun tak menentu sekarang ni. Kejap ok kejap tak ok. Bila okay dah banyak pula halnya bila tak sihat kenalah rehatkan diri. Kalau push diri kang jadi lain pulak. Hmm...apa boleh buat.

Baik..aku cuba ya sedaya  yang aku mampu untuk blogging as usual. Doakan kesihatan aku ya kengkawan semua.

Okay...till we meet again

16 comments:

  1. yeayy!alhamdulillah :)
    miza pun dpt jugk..sebelum tu sedih je cpuv tak mncul2 kan..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Miza pun sama macam saya ya

      Delete
  2. Akak pun xde...bak la sket....dah klik2 nuff kat sini tau....

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...ada la jugak ainim..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki dariNya . kita baru je mula . . so masih belum nak faham sangat ttg nuffnang ni . . huu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah , dapat juga .

    ReplyDelete
  6. lya pun ada dpt bertimbun alhamdulillah rezki :)..lya terus menabung cne

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah bulan march ni banyak yg masyukk

    ReplyDelete
  8. Wah.. Byknya cpuv dia.. Tahniah ainim..

    ReplyDelete
  9. akak punya hanya CPC jer...1 jer CPUV....

    ReplyDelete

My friend say: