Thursday, March 20, 2014

Bertemu Kawan Baru

Assalamualaikum...
Kata orang, jodoh pertemuan semuanya ditangan Tuhan. Siapa kita untuk menidakkan ketentuan Allah kan? Semasa menghadiri ISES 2014 ni pun aku dapat seorang lagi kawan baru yang cantik manis orangnya. 

Kalau tengok dalam gambar tu yang kat tengah tu la orangnya. Namanya Surayah. Design engineer di sebuah company swasta. Sepanjang dua hari berkursus ni kami asyik bertiga je la ke mana-mana. Hehe.. Terima kasih ya Allah di atas pertemuan ini. 

Okay...till meet again

17 comments:

  1. Biar banyak kawan jangan banyak lawan kan ainim..Mudah-mudahan berkekalan sehingga bila-bila...

    ReplyDelete
  2. Yeay! nak tunggu kad daripada su! hehehe...insyaAllah.. ^___^

    ReplyDelete
  3. Sahabat itu juga adalah satu dari cabang rezeki... semoga persahabatan kalian berkekalan dan membawa kebaikan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul Kak Idah. Semoga kekal persahabatan kami

      Delete
  4. SAHABAT..UNTUK SELAMANYA..HEHE

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnya.. tambah kawan baru.. ai is jeles..

    ReplyDelete
  6. nak jumpa surayah jugak...he he he.... apa tak bawak jumpa akak semalam, boleh kenal2... he he he...

    ReplyDelete
  7. kawan baru cepat serasi... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  8. wahhh..bertambah2lah kawan anim ye..bestnya!

    ReplyDelete
  9. salam kenal, eh harga di restoran intai2 tu ok. setimpal dgn food yg kita order ;)

    ReplyDelete
  10. kalau persahabatan kerana Allah mmg indah... yg pakai spek ni pun cantik manis juga...hhee

    ReplyDelete
  11. bertambah sorang lagi sahabat......

    ReplyDelete

My friend say: