Thursday, February 06, 2014

Tukar Ke Tak?

Assalamualaikum...

Ni kisah simkad handphone yang rosak tu. Simkad tu kan dah rosak juga, maknanya aku kena tukar simkad baru. Tapikan...aku ni jenis tak reti nak gi cakap kat orang maxis tu minta tukar baru. Alasannya sebab aku malas nak bersoal jawab ngan orang maxis tu. Entah boleh tah tidak sebab aku tak pernah buat macam tu.

Hmm..ikut kembar, dia suruh aku kekalkan no handphone yang lama tu. Just tukar simkad baru je. Aku ni pulak dok fikir, dah alang-alang baik aku tukar terus no baru sebab senang sikitlah. Lagipun contact aku dalam handphone tu pun dah hilang semuanya.


Agak-agak koranglah kan..nak tukar no baru ke atau kekal yang lama ni dan cuma minta tu. 


Okay...till meet again

19 comments:

  1. better pakai no lama...just g ambik simkad baru je...nnt susah org nak contact...at least org tau no still sama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nombor lama ek? hmmm. akan dipertimbangkan

      Delete
  2. setuju pndpt sally..baik still guna no yg lama..just minta simkad baru je kat maxis

    ReplyDelete
  3. nak tukar no baru pun boleh kalau nak... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak..atas sebab tertentu saya mmg ada hasrat nak pakai no baru

      Delete
  4. pakai no lama tapi simkad baru kalau tak silap bayar rm 10 jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm..kalau saya beli no baru sama je kan harga kak?

      Delete
  5. salam. kalau sy..kekalkan saja no lama tu..ehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Itah..tengah fikir nak pakai no baru atau kekal yang lama

      Delete
  6. setuju,,, setuju...pakai jer no lama.. sbb kita dah tak der no contact.. so at least akan dapat balik no contact bila org yg sedia tahu call kita semula...tu pernah jadi kat cik azue.. phone boleh jatuh dlm lubang tandas n tak boleh diambil terus phone tu dah... hohohoho,... nangis malam2 sampai chenta bagi phone baru.. kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi saya rasa akan ada masalah juga kalau saya nak kekal yang lama Cik Azue

      Delete
  7. better kekal no lama..sayang kan...

    ReplyDelete
  8. mana2 pun ok bagi akak. tapi kalau rasa berat hati nak guna no lama, better tukar yg baru je. lebih kurang je harganya :)

    ReplyDelete
  9. no lama plssss hehe eh S5 nak kua bulan nie ^^

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads