Saturday, February 08, 2014

Rindukan Pantai

Assalamualaikum...
image: Google

Tiba-tiba je teringatkan keindahan pantai. Kalau awal bulan Januari lepas cuaca sejuk macam duduk dalam peti ais, sekarang cuaca agak kering dan bahang jugalah. Waktu malam pun rasa panas je. Hmm..takpe la.


Seronoknya la kan kalau time-time panas ni dapat berendam dalam air kolam ke, dapat rehat tepi pantai kan. Aku rindu sangat nak main pasir kat pantai. Eh..dah kenapa aku ni? Haa..seronoknya. Dapat bayangkan betapa seronoknya tambah kalau kita pegi dengan kengkawan atau family. Teringat pulak kenangan tahun lepas bermain di pantai dengan kengkawan.
image: google
Haih..bilalah akan ada peluang untuk ulang kenangan tu ye?

Okay...till meet again

7 comments:

  1. Replies
    1. Betul tu, ciptaan Allah memang sentiasa cantik

      Delete
  2. suka pergi pantai, tapi takut nak mandi pantai.. tak tahu kenpa, dari kecik macam tu...

    ReplyDelete
  3. baru 3 minggu lepas akak ke pantai puteri kat melaka nie......lepak jer...

    ReplyDelete
  4. kalau sy, cuaca panas2 la tak suka nak ke pantai..haha.. rasa melekit bdan je nti..
    suka dok umah jeee.. merap...

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads