Tuesday, February 11, 2014

My Favourite Shawl by Shawlbyvsnow

Assalamualaikum...

Saja je nak share dengan korang tentang favourite brand aku kalau beli shawl. Aku pernah ceritakan pasal ini suatu ketika dahulu. Seriously, produk Shawlbyvsnow ni memang sangat bermutu. Aku suka material yang digunakan apatah lagi harga pun affordable.

Aku dah pakai shawl daripada Shawlbyvsnow since 2012 lagi dan sampai sekarang ni masih stick dengan jenama ni. Service pun bagus dan cepat je. Dulu dorang guna blog tapi sekarang ni dah ada website sendiri pun. Dah banyak jenis shawl mereka yang aku beli dan penuh wardrobe tu dengan shawlbyvsnow je. 

Bukan tak pernah cuba brand lain tapi shawlbyvsnow juga yang sedap dipakai. Selesa dan panjang serta lebar sesuai untuk kita menutup sehingga ke dada. Hmm..ni collection terbaru aku. Baru je sampai semalam. Hihihi..sampai bos duk usik aku semalam. Haha...padahal bos aku pun beli shawl ni juga. Dia pun cakap sedap dipakai. Haa..kan betul cakap aku.

Korang nak cuba? Boleh je ke website dorang. Search je Shawlbyvsnow, mesti jumpa. Owner dia adik kepada owner Sugarscarf tu. Hehehe..

Okay...till meet again
p/s: kalau nak cari shawl haflmoon aku boleh rekomen kawan aku.

18 comments:

  1. wah boleh akak cuba ni, akak minat sugarscarf...

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi pakai shawl, hari tu kawan akak balik dari kemboja ada beli shawl pun akak belum try lagi...apa kata ainim amik gambar menggayakan pemakaian shawl nie....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je kak..okay, nanti kalau sempat saya buat simple tutorial ya

      Delete
  3. kita pakai semua jenis shawl :D...tamak kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagusnya Lya..kita jenis susah nak suka sesuatu barang. kalau dah suka, duk lekat kat tu je la

      Delete
  4. salam. sy tak reti pakai shawl hehehhe pakai bawal saja :D

    ReplyDelete
  5. kaler dia nampak cantik
    yumida x pandai sgt pakai shawl,,suka pakai tudung de awning tu..sennag..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita Yumida, tak suka pakai tudung awning..rasa cam bulatnya muka ni

      Delete
  6. wahh baru dengar brand ni..thanks share ainim..nak terjah sat g

    ReplyDelete
    Replies
    1. brand ni dah lama juga Fizah tapi skang ni makin ramai org pakai brand ni

      Delete
  7. dah lama tak pakai shawl...dulu rajin jugak...mybe sebab dah malas nak belit2 kot..skrg lebih suka dengan De salma shj..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sekarang kak dah tak pakai bawal sbb selesa pakai shawl

      Delete
  8. shawl nie nad x penah pakai. nak try la nnty hehe

    ReplyDelete
  9. Pakai shawl je muka sally pelik -_-'

    ReplyDelete
  10. Abe Eraz suka tengok wanita / perempuan pakai shawl or tudung bawal.. :)

    ReplyDelete
  11. saya suka tengok akk pakai shawl.. sentiasa nampak kemas..dan menutup aurat.. :)
    tingin nak ikut jejak akk..

    ReplyDelete

My friend say: