Sunday, February 09, 2014

Menghadiri Kenduri


Assalamualaikum...
image: Google
Entri kali ini autopublish ya. Rasanya kalau korang baca entri ni, samada aku on the way ke Perak atau dah sampai di Perak pun. Seperti yang aku khabarkan malam semalam, aku dan keluarga ada majlis kenduri perkahwinan saudara mak. Jadi, kami kenalah pergi kan.



Hmm...semalam pun tak dapat nak blog walking sangat disebabkan keletihan yang melampau. Maaf ye kalau aku tak datang ke blog korang. Harapnya boleh sampai KL awallah. Bukan apa, hari ahad kan..takut jalan jem pulak.


Okay...till meet again

8 comments:

  1. bestnya dapat makan kenduri.. rindu nasi kenduri .. hihihi

    ReplyDelete
  2. Moga selamat tiba ke destinasi :)

    ReplyDelete
  3. akak pun bz gak hntr anak ke kl......

    ReplyDelete
  4. saya kalau dah letih ke, hari cuti ke malas dah nak hdap blog..

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads