Tuesday, February 18, 2014

Malam Yang Menyakitkan

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat pagi semua. Semalaman semalam tak selesa dibuatnya sebab sakit kepala yang amat sangat. Semua rasa cukup. Sakit kepala sampai ke mata, sampai rasa nak muntah tapi tak muntah je lagi. Memang sakit sangat sampai langsung tak buka blog.

Pagi ni pula rasa sakit tu masih terbawa-bawa. Masih lagi rasa goyang-goyang dan tak berapa nak stabil sangat. Sehingga aku menaip entri ni pun masih tak berapa okay lagi. Apa yang aku harapkan cuma janganlah sampai aku jatuh pitam kat mana-mana. Itu je..

Okay...till meet again
p/s: mungkin akan kurang aktif sedikit hari ni.

19 comments:

  1. migrain tu... biasalah... semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. tak mc ke ainim...akak kalau sakit kepala memang tak boleh buat apa....tidur cara terbaik....

    ReplyDelete
  3. kena byk berehat tu...kalau migrain sy datang, confirm 2,3 hari xleh nk active...sbb sakitnye terbawa2....
    yg pntg rehat cukup2...byk kn mnm air masak...ok???
    (^_^)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. take care Anim..semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  5. Mungkin sebab cuaca panas sekarang? or stress? Agree dgn @Ahmad Zaki, kena banyakkan rehat - or just try to go to sleep... btw... GWS!!!
    -MyBlog-

    ReplyDelete
  6. akak, banyakkan rehat.. minum air kosong secukupnya ye..
    semoga cepat sembuh.. jangan terlalu terdedah dgn cuaca panas sekarang ni..

    ReplyDelete
  7. get well soon ainim..mybe keadaan cuaca sekarang nie kot..tuari pun akak dah kena migrain...

    ReplyDelete
  8. banyakkan rehat ye Ainim.. semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  9. mcm pernah ja jadi macam anim ni,, memang derita kalao pening sampai ke mata pstu mcm nak muntah tu.. harap cepat lah sembuh .

    ReplyDelete
  10. take care ye. get well soon! :)

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh & pulih spt sediakala.. aamiin..

    ReplyDelete

My friend say: