Friday, February 07, 2014

Maharaja Lawak Mega 2013 Akhir

Assalamualaikum...
Malam ni Maharaja Lawak Mega 2013 Akhir. Aku sedang menonton program ni. Ada lima finalis yang berentap iaitu, SepahTu, Shiro, Nabil, Jambu dan Bocey. Aku menonton bersama keluarga. Sebenarnya agak keletihan hari ni kerana terlalu sibuk dipejabat siang tadi sambil menyelesaikan urusan handphone aku. 
Image: Astro
Agak-agak korang, siapa yang menang malam ni? Aku kalau boleh nak Nabil memang tapi kalau SepahTu menang aku sokong sangat. Hihihi

Okay....till meet again

9 comments:

  1. Bocey pun hebat nampaknya..hehe

    ReplyDelete
  2. semua best!!!!

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sama la kak anim.. btw sepahtu menang *lompat lompat*

    ReplyDelete
  4. Akhirnya Sepahtu jadi juara...

    ReplyDelete
  5. Tak sempat pulak nak menonton.. :(

    ReplyDelete

My friend say: