Saturday, February 08, 2014

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat malam semua. Tengah buat apa tu? Hari ni seharian aku berada diluar kerana menghadiri bengkel seperti yang aku ceritakan kat SINI dan hari ni aku pergi membeli handphone baru. Fuuhhh..penat sungguh. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan dapat pulang rumah sebelum pukul 7pm. 

Bulan Februari ni agak penuh jadual hujung minggu aku sebab ada kenduri kahwin yang perlu aku hadiri. Bermula esok, ada kenduri kahwin saudara mak dan dua minggu seterusnya kenduri kahwin kawan-kawan ofis. Ahai...meriah hujung minggu aku untuk bulan Februari ni. Penuh dengan undangan majlis perkahwinan. Haa..makan nasi minyak la aku tiap-tiap minggu kaedahnya. Hihihi..

Tahniah kepada saudara dan kawan-kawan yang telah dan bakal mengakhiri zaman bujang kalian ya. Doaku semoga kalian semua kekal bahagia hingga ke jannah dan sentiasa dalam rahmat Allah. 

Okay...till meet again

13 comments:

  1. Replies
    1. seronok untuk mereka yang bakal berkahwin..lagi seronok utk jemputan sbb dapat meriahkan majlis

      Delete
  2. looks like you'll save a lot... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..not really sbb nak ke majlis pakai kereta..hehehe

      Delete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah malam...musim kahwin tiba lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalakumussalm Mardiah. Terima kasih ya

      Delete
  4. hehehe...xde org whatsapp pun pakai fon baru...menunggu ni..hahaha...

    untung laaaa tetiap minggu makan nasi minyak :P

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan selamat tengahari.. waktu tengahati macam ni, mesti Ainim tengah makan nasi kenduri kan, kan, kan?.. hihihihi

    ReplyDelete
  6. dulu fae ralat sangat nak pi kenduri kahwin hehhee walaupun yg kahwin tu saudara sendiri

    ReplyDelete
  7. dah masuk musim orang kahwin nie....

    ReplyDelete
  8. sekarang ni slow sikit orang kawin2.. masuk cuti sekolah lagi penat nak attend..heheh

    ReplyDelete

My friend say: