Thursday, February 13, 2014

Bloglist Baru Blog Ainim Rashihah

Assalamualaikum...

Selamat tengah hari semua. Fuh...baru dapat buka blog balik. Okay..takyah cakap banyak ye.
Sebenarnya aku berhajat nak buat blog list baru untuk blog aku ni memandangkan dah lama juga tak edit balik blog list ini. 

Cumanya aku akan kekalkan beberapa blog yang dah ada dan akan tambah beberapa blog untuk senarai terbaru. Siapa yang akan masuk dalam blog ni? Aku sendiri yang tentukan 100%. Kriteria akan ikut spek aku sendiri. Siapa yang paling rajin komen kat blog ni since early 2014 ni, akan aku pertimbangkan sebagai calon untuk bloglist terbaru.

Haa..aku bukan nak buat promote..sekadar nak bagitau je. Manalah tau kot-kot korang yang membaca ni pun terpilih ke? Siapalah tahu kan. Tetibe terbuka hati nak buat bloglist lain pulak. Hehehe..korang tunggu je la ya.

Okay...till meet again

27 comments:

  1. ok ainim..harap2 blog kita ada trsangkut ekk (muka kita tak taw malu kan :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar ya Lya..akan kita bagitau jawapannya

      Delete
  2. wahh. boleh tak yaya nak berangan jup untuk masuk dalam bloglist hihi

    ReplyDelete
  3. wah cik akak masih berapa di hati adik..thank dear..haha..ayat dah cam seribu tanda tanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..akak tunggu kita keluarkan list baru ya

      Delete
  4. jap jap jap, akak fikir ada tak akak anim ni...ekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada special list utk akak nanti..hehe

      Delete
  5. bestnya..mesti mereka yang rajin komen kan..hihihih

    ReplyDelete
  6. nak nak jugak masuk bloglist hehe :)

    ReplyDelete
  7. Tolong la pilih...please...please...I'm begging you...hahahaha :P

    ReplyDelete
  8. nak sangkut jugak kat blog ainim....
    akak pun dah lama tak update namelist kat my blog....biar ler dulu ek..

    ReplyDelete
  9. bloglist ikut 100% pilihan hati :)

    ReplyDelete
  10. Mudah2an dibukakan lah pintu hati tuan blog ini utk membloglistkan aku.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  11. wah siapa yang bertuah tu ya.... :)

    ReplyDelete
  12. Nampaknya blog ERAZFADLI.COM tersenarai di sini.. Alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  13. mekasih kak sebab letak saya dalam bloglist.. sy pun nti nak kemaskini bloglist saya betul2..

    ReplyDelete

My friend say: