Sunday, February 02, 2014

Bertemu Rakan Blogger

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat pagi semua. Alhamdulillah..hari ini segar sikit kalau nak banding dengan dua hari yang lepas. Hari ini hari Ahad ya kengkawan. Dah ada tenaga sikit nak jenjalan. Kalau tak menepek je kat rumah. Nak blogging pun tak larat sebab mata ni berair je tambahan pulak selesema teruk.

Tajuk di atas tu dah cukup untuk ceritakan apa aktiviti untuk hari ini. Hmm...aku dah plan aktiviti beberapa minggu dah sebenarnya tapi asyiklah tertunda je. Haa..tapi hari ini kena juga aku tunaikan. Hari ini aku akan berjumpa dengan rakan-rakan blogger. 

Seorang yang wajib tu siapa lagi kalau bukan +Sally Samsaiman kan. Haa..kali ini bukan dengan Sally je tapi aku akan berjumpa Dayang Deno sekali. Deno sekarang ni berada di KL. So, adalah peluang nak berjumpa dengannya. Gembira tau, sebab memang teringin sangat nak jumpa Deno. Ada seorang lagi blogger yang akan kami jumpa nanti. Hehehe....

Baiklah..nanti sampai rumah aku blog walking ya. Maaflah dah dua hari tertunggak balas kunjungan korang. Seriously memang badan tak sihat. Semoga aktiviti hari ini akan berjalan dengan lancar, In Shaa Allah.

Okay...till meet again

9 comments:

  1. Good luck :)

    Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. take care Ainim....kirim salam kat semua tu yea......

    ReplyDelete
  3. Salam singgah di hujung mggu... :-)

    ReplyDelete
  4. Hehehe..ada org menyeru..hikhik..have a good time today :)

    ReplyDelete
  5. seronoknya dpt jumpa kengkawan bloger

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat jumpa rakan-rakan blogger.

    ReplyDelete

My friend say: