Monday, February 10, 2014

Bayangkan Kalau Salji Dalam Rumah

Assalamualaikum...

Maaf, ini bukan topik atau isu hangat sebaliknya hanya angan-angan Ainim semata-mata. Well, tengah cuaca agak panas dan bahang ni, tak kira pagi petang siang malam suhu memang panas je. Tengok kat gambar tu, suhu pun 29'c. Huhu

Malam-malam dah pasang kipas pun boleh berpeluh. Sekarang ni aku nak bayangkan, kalaulah ada salji kat rumah ni, tentu tak pasang dah kipas-kipas ni. Sejuk je. Siap pakai baju tebal kot. Kasut semua pakai lengkap sebab sejuk la katakan. Haha..memang melampau angan-angan aku ni. Maaflah ya. Ini kes terbawa-bawa cuaca panas sampai rasa tak senang duduk dibuatnya. Jalan sikit berpeluh. 


Korang buat apa nak bagi hilang rasa panas ni?

Okay...till meet again

5 comments:

  1. tido dalam tab mandi .. jadi kyle xy :l

    ReplyDelete
  2. ainim macam mana nak copy pic tu ? akak buat tak boleh ler....aduhai....

    ReplyDelete
  3. semua orang pun akan macam tu kak.. cuaca panas minta salji..haha..
    cuaca sejuk minta matahari.. :)

    ReplyDelete

My friend say: