Thursday, January 30, 2014

Zikir Hasbi Allah Wani'mal Wakeel

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat sejahtera buat kalian semua. Hari ni aku ingin berkongsi dengan korang zikir yang aku suka baca dan selalu amalkan. Zikir ni rasanya pernah aku share dalam blog ni tapi aku pun dah lupa bila. Rasanya dah lama kot. Hmm..tapi aku nak share juga dengan korang sekali lagi. 

Cukuplah Allah Bagiku
Sebaik-baik Pelindung
Sebaik-baik Penjaga
Sebaik-baik Penolong

Tiada Tuhan Melainkan Engkau
Maha Suci Engkau
Sesungguhnya Aku Telah Berlaku Zalim
Wahai Tuhan Yang Maha Lemah Lembut
Lindungilah Dari Apa Yang Kami Takuti
Jauhkanlah Kami Dari Golongan Yang Zalim

Credit: Youtube
*Sekadar perkongsian

Okay...till meet again

12 comments:

  1. Amin Insyallah sama2 kita amalkan

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Amin..terima kasih singgah blog ni ya Abak

      Delete
  3. terima kasih berkongsi...mama amalkan kalau ada tersiar di Astro Oasis...kalau tidak gak terlupa juga...apa2pon terima kasih ye mengingatkan mama...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagusnya Mama...sama-sama kita amalkan ya

      Delete
  4. terima kasih berkongsi.... sama2 kita amalkan

    ReplyDelete
  5. sama-sama kita amalkan...insyaAllah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom Sally.. Kita amalkan sama-sama ya

      Delete

My friend say: