Thursday, January 23, 2014

Urusan Penting Pagi Khamis

Assalamualaikum...

Entri ni adalah autopublish ya. Siap-siap bagitau ngementar sebab akan hadapi interview kerja baru.
i. Kalau korang baca entri ni betul-betul awal pagi ni (Khamis) la, aku sekarang ni sedang bersiap sedia untuk interview. Aku ada cerita kat entri sebelum ni yang kau

Aku rasa darah gemuruh tu datang sikit. Walaupun ini bukanlah kali pertama aku kena interview, tetapi perasaan gemuruh tetap ada. Dalam kepala dok fikir, soalan apa la yang interviewer nak tanya aku. Harapnya janganlah soalan yang buat aku terkedu. Hihihi..

Doakan kejayaan aku ya wahai sahabat blogger sekalian. Semoga segala urusan hari ini, akan dipermudahkan Allah SWT. In Shaa Allah. Petang karang aku sambung blogging ya.

Okay...till meet again 

16 comments:

My friend say: