Sunday, January 19, 2014

Tonton Ali Setan

Assalamualaikum...
Image: Google
Buat apa tu? Aku sedang berehat kejap menonton filem Ali Setan yang ditayangkan di TV3. Lamanya tak tengok filem lama. Last time bila pun aku tak ingat. Hahah. Memang seronok tonton Ali Setan ni. Kelakar pun kelakar dan aku sebenarnya bukan suka tengok Ali tu tapi suka tengok kawan Ali, Shahreza tu. Hihihi

Pecah perut gelak tonton gelagat remaja universiti dalam Ali Setan ni. Sekarang ni, semua yang berlakon dalam filem tu dah meningkat usia. Hanya beberapa orang dikalangan mereka je yang kita masih tahu perkembangan mereka seperti Dato' Shahreza dan Ogy tu. Oh ya, Izi Yahya dah meninggal dunia beberapa tahun lalu. Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan hambaNYA yang beriman.

Okay...till meet again
p/s: cepatnya masa berlalu 

3 comments:

  1. Tk jemu tgk wpun diulang tayang....

    ReplyDelete
  2. Haah. best ka.... wlaupun dh lama tpi masih rlevan utk dtonton..

    ReplyDelete

My friend say: