Wednesday, January 15, 2014

The 100 Most Handsome Faces of 2013

Assalamualaikum...

Kalau baca tajuk, aku sendiri pun tak percaya yang aku share perkara ni. Padahal aku mana pernah kesah sapa paling handsome sapa paling cantik kat dunia ni. Semua tu tak mendatangkan faedah pun kat aku. Hahaha. Tapi kali ni aku nak juga share dengan korang siapa 100 muka paling hensem untuk tahun 2013. Oh ya..sebab utama kenapa aku nak share ialah ia haruslah ada kena mengena dengan Super Junior aku tu kan. HAHAHAH

Baik baik.. Tahniah buat Super Junior Siwon yang terpilih sebagai no.7 paling hensem di tahun 2013. Ya, sememangnya anda sangat hensem. Kan bagus kalau anda adalah bakal suami ku. *mohon maaf berangan sekejap. ihiks..

Dah..meh layan video dari THE INDEPENDENT CRITICS. Apa pun, tahniah buat Michael Fassbender yang berjaya menempatkan diri beliau di tangga pertama.


Okay...till meet again

16 comments:

My friend say: