Thursday, January 09, 2014

Tanjung Aru, Sabah #VMY2014

Assalamualaikum...

Hehehe..tetibe teringat percutian di Sabah. Masa ni kami sekeluarga di Tanjung Aru, Sabah. Cantik pantainya. Kata Kaknyah aku, kalau waktu matahari terbenam, lagi cantik.



Okay...till meet again

12 comments:

  1. selalu pergi cne..kekadang brjogging kat tepi pantai tu :)

    ReplyDelete
  2. seronoknya kalau dapat bercuti lagi...last bercuti bulan 11 tahun lepas...tgg husband dapat cuti panjang sikit r...huhuhuhu...jelesnya tengok gambar2 ni

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..munirah, macam nak pergi lagi je

      Delete
  3. xpernah lg sampai sabah sarawak macam best jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best tau..teringin nak pegi sarawak pulak

      Delete
  4. Replies
    1. Kan Kak Aida..ciptaan Allah kak mana ada yang tak cantikkan?

      Delete
  5. cantiknya pantai kat sana.. tak pernah lagi sampai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah, akan tiba masa untuk akak nanti

      Delete
  6. Replies
    1. In Shaa Allah, ada peluang akak nanti

      Delete

My friend say: