Saturday, January 11, 2014

Santapan Di Petang Hari

Assalamualaikum...

Selamat petang semua. Petang sabtu ni best sangat sebab cuaca yang cerah dan sangat nyaman. Dengan awan nan keemasan tu, aku rasa sejuk je hati ni. Aku suka suka..hehehe

Petang ni aku cuma santai dirumah saja sambil blogging. Nak keluar pun takde mood sangat. Kebetulan abang sepupu pulak datang ke rumah tengah hari tadi, dan abang sepupu bawakan buah tangan untuk aku dan mak berupa rojak. Haa..dah kena sangatlah tu. Elok je duk rumah ada orang datang bawa makanan ye tak. 


Makanya menu santapan petang ni aku makan rojak je la. Kebetulan memang lapar pun. Walaupun aku tak berapa sangat nak makan rojak, tapi makan jugalah sebab orang dah bagi kan. Alhamdulillah, kenyang dah..kang malam kalau lapar makan sikit je cukuplah..ihiks..Korang buat apa petang ni?

Okay...till meet again

14 comments:

  1. erm, lamanya x makan rojak..ptg td tgok cite ariana rose online..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..drama tu ye. saya tak sempat tengok pun

      Delete
  2. fae x suka makan rojak hehe petang tadi fae bw je

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun kurang minat fae tapi makan juga sebab abg sepupu bagikan.

      Delete
  3. wah, rojak dgn air ape tu? mintak sikit. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rojak dengan teh ais Hanis..meh sini. hihi

      Delete
  4. sedapnya...baru mkn minggu lepas rojak subang...

    ReplyDelete
  5. sedapnya...hihi...
    belanja cik akak makan kit :)

    ReplyDelete
  6. sally pura-pura bukak note utk next paper -_-'

    ReplyDelete
  7. Malam tadi ada terfikir nak makan rojak ayam..

    ReplyDelete

My friend say: