Friday, January 24, 2014

Ranking Alexa Terkini

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Tengok Kak Mia Liana update entri mengenai ranking alexa Sally, aku like "Seriously?" Wow..hebat betul Sally. Korang bayangkan dalam 20 hari je boleh naik  ranking alexa sampai tinggi camtu. Memang aku banggalah dengan Sally.

Jadi, aku pun gedik jugalah kan nak tengok ranking alexa sendiri. Oh ya..lupa nak cakap, aku merupakan protege keempat Kak Mia. So, hasilnya kat SINI . Alhamdulillah..dah bawah 600. Kalau nak dibandingkan semasa mula-mula Kak Mia ambil aku sebagai protege dulu, memang jauh berbeza. Ranking lama aku kat SINI.
Semasa tahun pertama Kak Mia ambil dua blogger sebagai protegenya, pencapaian Blogger Eraz Fadli sangat cemerlang. Ranking alexa Abang Eraz korang boleh tengok kat SINI. Seorang lagi, Blogger Farah Waheda yang terkenal dengan nama blog Bubblynotes pun tidak kurang hebatnya cumanya sekarang ni bak kata Kak Mia kat entri SINI baru lepas habis berpantang. Ranking alexa Kak Farah ada kat SINI. Well, Kak Farah dah kembali aktif blogging tau. Aku sebagai adik, sangat percaya Kak Farah boleh naik semula dan jadi macam Abang Eraz dan Sally. Aku? Hehehe...kena kuatkan usaha untuk tingkatkan lagi prestasi blog kesayangan ni.

Aku sebagai protege ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Kak Mia sebab guide kami semua ni dengan didikan yang baik. Aku rasa korang pun tau kan, siapa Kak Mia ni. Blog Kak Mia kan merupakan antara 7 blog personal terbaik di Malaysia. Tengok je la ranking alexa Kak Mia kat SINI, ingat senang nak dapat ranking cantik begini? Hmm..memang bertuah rasanya dipilih sebagai protege.

Aku quote kata-kata Kak Mia:
"semangat perlu kental bila jadi protege Mia.... sanggup ke?".... In Shaa Allah, sanggup Kak Mia.

Okay...till meet again

14 comments:

  1. Hehehe..go! Go! Anim...you can do it..InsyaAllah...tengkiyu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sally..will work harder... btw, congrats dear

      Delete
  2. Congrats! Rank alexa abe kie masih 1 juta lebih. Sedih tul....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Abe Kie..lama tak dengar cerita. Ooppss..sorry lama tak singgah blog ya.

      Delete
  3. Terbaik r ranking Ainim.. Kagum.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..kena kuat usaha lagi saya ni Abg Eraz

      Delete
  4. Assalammualaikum.. ainim,

    moga anda pun sukses berblog k...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Mselim.. Terima kasih atas doa tu. Sama juga untuk saudara ya

      Delete
  5. Replies
    1. Terima kasih Kak Mia atas tunjuk ajar ya

      Delete
  6. tahniah.... usaha kena kuat baru lah bule success...

    ReplyDelete
  7. wow tahniah ainim teruskan perjuangan

    ReplyDelete

My friend say: