Tuesday, January 28, 2014

Ranking Alex Terkini [2]

Assalamualaikum...

Berita baik aku terima pagi ini instead of kesakitan kena hentam dengan pintu lif semasa hendak ke pejabat pagi tadi. Alhamdulillah...hasil didikan Kak Mia Liana dah membuahkan hasil seperti yang beliau inginkan. Syukur sangat..aku berjaya capai target yang Kak Mia inginkan.

Apa lagi yang boleh buat aku senyum kalau bukan kerana usaha menampakkan hasil yang memberansangkan. Terima kasih Kak Mia. Haa..rasanya baru je beberapa hari lepas aku update pasal ranking Alexa aku kan. Kedudukan sebelum ini kat SINI

Kedudukan sekarang seperti yang tertera.
Ranking Alexa terkini : SINI
Kak Mia pun ada update pasal ranking aku ni kat SINI.

Sekarang ni, kami dah berjaya laksanakan target Kak Mia. Alhamdulillah..Kak Farah pun dah semakin kecil ranking tu. Kat bawah ni ranking kami adik beradik protege Kak Mia Liana;

Alexa :SINI
Alexa :SINI

Alexa : SINI

Aku rasa korang pun mesti nak tahu ranking Kak Mia kan? Haruslah paling terbaik. Ranking Kak Mia kat SINI.

Oh ya..kalau korang pun nak check ranking Alexa korang, boleh je klik kat SINI

Okay...till meet again

15 comments:

My friend say: