Monday, January 20, 2014

Random Facts

Assalamualaikum...

Selamat petang semua. Waktu sekarang dah menghampiri pukul 5pm dan tibalah waktu untuk pulang ke rumah. Eceh..macamlah selalu sharp pukul 5pm kan baliknya. Oh ya..petang-petang begini mesti otak penat fikir pasal kerjakan. Tadi sempat check timeline kat Twitter. Semasa scroll timeline tu terjumpa pulak tweet daripada @ChurpChurp . Ada dua facts yang menarik hati aku sebenarnya untuk retweet.

Kalau baca fakta tu, ada benarnya tau. Sumber SINI

Okay...till meet again
p/s: semoga jalan tak jem la hendaknya

13 comments:

  1. aah kan..lelaki klo x kuat iman mmg sukar nak buang tabiat merokok..blh try cara ni
    Ayu mempesonakan! Jom!!! Cantik Berhijab Dengan Fesyen Terkini Shawl Dari Hijabterkini.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Yumida..harap ada la yang nak cuba

      Delete
  2. kaji selidik yang mantap tu dik...hihi...

    ReplyDelete
  3. ohh...itu macam kaa..? hehehe...nak sumbat abang sally dalam oven la esok...hikhik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. silalah sumbat sally..tengok apa jadi..haha

      Delete
  4. hai anim... :) setuju2. paling setuju yang no 2 tu ..

    ReplyDelete
  5. yang nombor dua tu, setuju sesangat~

    ReplyDelete

My friend say: