Monday, January 06, 2014

Pagi Yang Sibuk

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Eh? Dah nak pukul 11am rupanya. Maaf baru je sempat membuka blog. Sampai je ofis hari ni terus busy. Dah la sampai lambat sebab kesesakan jalan yang luar biasa hari ni. Tak faham apa yang jem sangat sampai kereta gerak slow sesangat. Dah tak cantik rekod kedatangan. Adoiiii

Takpe..harap esok tak macam hari ini ya. Pagi ni sampai je ofis, betulkan sikit tudung pastu terus setup untuk Orientation Programme 1st Session untuk tahun 2014. Alhamdulillah..walaupun ada sedikit kelam kabut masa aku sampai ofis, tapi kerja masih berjalan lancar. Dah siap setup hantar emel reminder kat peserta pulak. Dah dekat pukul 10am baru sempat breakfast. Hehehe..

Hari ni seronok sebab adik kecik aku, Syafreena dah ada kat MATRADE sebab dia dapat kerja sambilan kat sini. DAN paling best sebab pegawai yang paling aku sayang, Kak Alin datang pejabat walaupun bercuti dan paling-paling happy sebab best buddy aku a.k.a. sahabat aku, Wana dah balik dari bercuti.. YEAY!!!

Haha..walaupun berserabut dengan kerja yang banyak, walau pagi ni pagi yang sibuk tetapi aku tetap happy sebab orang-orang ini ada dengan aku. Jadi, apa yang buat korang happy hari ni? Cer kongsi sikit dengan aku. Kang aku blog walking blog korang pelan-pelan ya. Maklumlah banyak keje, kena fokus keje dulu ya. Tanggungjawab perlulah diutamakan ya.

Okay...till meet again

14 comments:

  1. selamat betugas ainim..kita pun bz juga nie kat opis

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan.. datang singgah dari blog kak mia http://www.mialiana.com/

    ReplyDelete
  3. saya pun sibuk gak. tp sempat luangkan masa BW 10 blog hari ni. Harap2 dpt tambah follower yg sporting mcm Ainim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. sporting? terima kasih Abe kie

      Delete
  4. saya punye dah berhari2 x update.
    masuk sek awal tahun sibuk.
    tapi cuba gak nak update..hehe

    ReplyDelete
  5. seronok la dia tu...hehehe...sally maca biasa...kira jadi bangla kat site..hikhik ^_^

    ReplyDelete
  6. sekarang jalan mmng jem giler kak..pagi petang sama ke..

    *baru pasan blog akk dh tantek..hihihi

    ReplyDelete
  7. Sama la dengan abg Eraz.. Sangat3 sibuk..

    ReplyDelete

My friend say: