Friday, January 24, 2014

Menu Makan Malam

Assalamualaikum...
Selamat malam semua. Hari ni agak lewat sampai rumah sebab gerak dari ofis pun dekat pukul 8pm tadi. Nasib jalan tak melampau sangat jem. Kalau tidak mengharungi jem dengan perut berkeroncong la jawabnya. 

Korang dah makan malam? Aku baru je selesai tapi makan ringan-ringan je malam ni. Kisahnya kembar belikan satay dan aku sorang je yang tak makan lagi, jadi mak suruh makan satay tu dulu. Bagai orang mengantuk disorong bantal, apa lagi, Bismillah....doa makan, suap je la satay tu kat mulut kan. Hahahah

Aku memang lapar pun, tapi apasal aku cuma boleh makan 5 cucuk je. Hmm..agaknya penat sangat kot badan ni. Fikiran pun penat sikit sebenarnya. Macam-macam dalam kepala aku ni haa..Tapi takpelah, take it easy ya Ainim. Korang buat apa je malam ni?

Okay...till meet again

12 comments:

  1. dah lama tak makan satay...sedapnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh beli kat pasar malam kak.. :)

      Delete
  2. sodapnya satay kak..gluup!! telan air liur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai ye ke..bersalah pulak akak rasa ni

      Delete
  3. mane nasi impitnya kak. mmmmm terliur ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasi himpit takdelah Hanis..cuma bawang dan timun je ada

      Delete
  4. Terbaikh... Amlkn sellu utk kmpulkn lmk terbaik... Hehe

    ReplyDelete
  5. cakap dgn Ain belanja sally sekali! hahaha :P

    ReplyDelete
  6. Lama.betul lah tak makan satay..kat area rumah ni tak ada pulak satay..hurmmm

    ReplyDelete

My friend say: