Friday, January 17, 2014

Menonton Maharaja Lawak Mega

Assalamualaikum...
Maharaja Lawak Mega 2013
Selamat malam semua. Buat apa sekarang ni? Aku dan keluarga sedang menonton Maharaja Lawak Mega di channel Mustika HD. Rancangan ni memang wajib ditonton setiap minggu. Hiburan santai sekeluarga katanya. Seronok pun seronok boleh gelak ketawa. Bak kata orang, boleh juga hilang stress kan. 

Sekarang ni giliran Nabil buat persembahan. Oh ya, tema minggu ialah Radio. Jadi semua peserta kenalah buat komedi yang bertemakan radio. Agak-agak berapalah bintang yang Nabil dapat ye? Korang sedang buat apa sekarang ni? Ternanti-nantikan kumpulan Sepah 2 dan Shiro.

Okay...till meet again.
p/s: Malam ni kena tidur awal sebab esok nak jumpa +Sally Samsaiman

8 comments:

  1. cik akak memang tengok MLM nie dear :)
    Tapi paling tak suka bila ada luna maya tu..huhu...
    fesyen tergedik je

    ReplyDelete
  2. Biasa sy tgk blik kt gua.com sbb mmg. Lnggan pun channel MLM tu.

    ReplyDelete
  3. Yaya tak tengok pun dr episod awl sampai la skrg

    ReplyDelete
  4. zam asyik lupa je sal ni.. last2 tgk online

    ReplyDelete
  5. tak pernah tgk MLM..huhu rumah tak pasang astro..:P

    ReplyDelete
  6. tak perna tengok maharaja lawak...channel tak included...

    ReplyDelete

My friend say: