Tuesday, January 21, 2014

Lega Sedikit Hari Ni

Assalamualaikum...
Image: Google
Jangan salah faham dengan tajuk tu ya. Sebenarnya aku agak sedikit lega hari ni kerana dapat menyelesaikan beberapa tugasan berkaitan penulisan pada masa yang ditetapkan. Walaupun sedikit kelam kabut dan hampir je tak dapat nak tepati masa, tapi berkat sokongan sahabat blogger yang baik hati, Sally Samsaiman, akhirnya dapat juga siapkan. Alhamdulillah...

Sekarang rasa sedikit lega nak tarik nafas tetapi masih belum sepenuhnya sebab ada satu lagi perkara yang aku perlu lalui pada hari Khamis ni. Apa bendanya? Kalau ada yang dah baca entri aku semalam, rasanya mesti dah tau apa sebab aku kata beginikan. Kalau belum, nantilah aku cerita kat entri lain. Itu pun apabila selesai perkara yang aku kena buat tu.

Sekaran ni aku nak gerak balik rumah. Banyak lagi benda tak setel sebenarnya. Biasalah, bila kita berkehendakkan sesuatu, kenalah usaha lebih sikitkan. Kalau tak nak usaha, memang takkan dapat apa yang kita impikan, gitu Ainim berfalsafah petang pulak. In Shaa Allah, kalau takde aral melintang, malam ni aku blog walking rumah korang ya. Kalau ada yang aku masih belum jejak tu, jangan marah ya. Aku memang agak busy lately tapi masih cuba blog walking setakat mana yang mampu.
Image: Google
Okay...till meet again

12 comments:

  1. hehehe...alhamdulillah...came on! we can do it!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..Yes, Sally. We can do it!! Jia you!!

      Delete
  2. Hye, saya suka bace blog awk, baru2 ni saya baru buat blog hope awk boleh follow dan singgah la blog saya :) http://awksweetgitu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Taufiq..jangan lupa follow blog ni sekali ya

      Delete
  3. akak pun sama memang bz minggu nie tak sempat nak jengah semua...

    ReplyDelete
  4. Assalam... thank you for singgah-singgah... :) Really nice of u...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Thanks for visiting my blog

      Delete
  5. lompat lompat hee ari sabtu ada meeting hehe

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

My friend say: