Sunday, January 26, 2014

Keywords Sepanjang Minggu Lepas

Assalamualaikum...

Selamat hujung minggu semua. Dah tengah hari ni. Dah makan?

Tadi aku sahaja melihat keywords yang orang search sepanjang minggu lepas diblog ini. Selalu juga aku buat macam ni tapi jarang share dalam blog ni. So, hari ni bila aku perhatikan balik keywords ni dari Blogger in Draft ni, ramai yang cari pasal Salji di Indonesia. Kiranya kecoh jugalah pasal salji ni tapi telah pun dinafikan oleh MET Malaysia tentang salji di Indonesia. Aku sendiri pun pernah cakap pasal isu ni kat SINI
Itu di Blogger in Draft. Mulanya aku ingat sekadar situ je tapi bila tengok kat Nuffnang pun, samalah. Ramai juga yang mencari info pasal isu salji ni. 

Selain isu salji ni, apa yang aku perhatikan, carian untuk Operasi 6P Bersepadu pun turut ada. Mungkin juga sebab aku ada buat entri pasal isu tu. Tapi yang aku tak faham, ada satu keyword, faizal haris matrade. Motif? Keyword ini pun boleh ada ek. Aku takde la rasa pelik dengan nama tu sebab Faizal Haris ni merupakan Pengarah MATRADE Cawangan Sabah. Aku kenal je dengan beliau ni. Dah namanya pun satu agensi kan, mana boleh tak kenal.

Apa pun, aku nak ucap terima kasih kepada semua visit dan komen diblog ini. Korang dah bantu untuk naikkan trafik blog ni. Harap tak jemulah untuk sentiasa singgah diblog ini ya.

Okay...till meet again

11 comments:

  1. famous jugak nampaknya entri salji akak tu. hehe sy pulak banyak UPKIPT yang banyak. hehe

    ReplyDelete
  2. info yang bagus...thanks for sharing,senang nak monitor keyword dalam bahasa melayu...isi tabung sekalilah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama Khairul..memang saya selalu monitor keywords yang masuk..supaya tahu apa reader saya nak dalam blog ni

      Delete
  3. Replies
    1. Kan Sally...sana sini heboh pasal salji

      Delete
  4. wahh entri salji banyak ... kan kak ainim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Acik..kiranya topik hangatlah minggu lepas

      Delete
  5. Mmg org takut kot salji trun kt malaysia..

    ReplyDelete
  6. citer salji tu jugak yang popular.....

    ReplyDelete

My friend say: