Monday, January 20, 2014

Happy Birthday Kak Mia

Assalamualaikum...

Entri special ni khas buat insan special iaitu Kak Mia Liana. Hari ni 20 Januari 2014 merupakan hari ulang tahun kelahiran Kak Mia. Umur yang ke berapa tu, aku tak mau cakap ek. Korang nak tahu, kenalah tanya Kak Mia sendiri.

Buat mentor tersayang Kak Mia Liana, saya doakan semoga Allah sentiasa merahmati kehidupan akak sekeluarga. Semoga akak success dalam mencapai kejayaan dan impian dalam hidup akak. Terima kasih kerana menjadi mentor yang sangat baik dan tidak pernah lokek ilmu terhadap saya dan kengkawan yang lain.      
                                                                                                                                   
Well, you are another year older and you haven't changed a bit. That's great because you are perfect just the way you are. Happy Birthday.
Okay...till meet again

10 comments:

  1. thanks dear..... love u so much.... take care...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir buat Kak Mia ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong jawab bagi pihak aci tak? Hehe..terima kasih

      Delete
  3. Wah Ainim .. spesel n3 ek ..
    Untung la Mia ada admire ..
    Happy birthday Mia ... sat nak nak g bw kat mia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..N.A.T. Kak Mia mentor saya. So memang special sikit lah

      Delete
  4. Replies
    1. Saya tolong jawab Mama..terima kasih :)

      Delete

My friend say: