Tuesday, January 07, 2014

Google feat Yasmin Ahmad

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Kalau korang perasan, buka je Google ada satu gambar baru google. Wajah yang muncul itu ada milik arwah Yasmin Ahmad, pengarah filem yang terkenal suatu ketika dahulu. Arwah bagaimanapun, meninggal dunia pada Julai 2009.

Untuk info lebih lanjut, boleh baca di SINI

Tak minat pun cuma kagum bila arwah feat dalam Google. Namun sumbangan arwah pada industri perfileman tanah air pasti sesuatu yang amat berharga.

Okay...till meet again

15 comments:

  1. salam ainim..mrning..haah kita perasan juga tadi buka google.sempena mempringati arwah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Asha.. haah.tepat pkl 12am tadi dah ada

      Delete
  2. perasan juga msa buka google td

    ReplyDelete
  3. oh, baru perasan, tak berapa kenal pada mulanya..
    ainim, mama dah letak blog ini di bloglist mama ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tak kenal sangat mama
      Ye ke..terima kasih Mama :)

      Delete
  4. akak perasan juga.. banyak jasa beliau dalam industri perfileman negara kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Kak Aiza..jasa dia tetap dikenang

      Delete
  5. Semoga beliau di tempatkan di kalangan org2 y beriman..

    ReplyDelete
  6. Akhirnya ada jugak wakil daripada negara kita...semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman hendaknya :)

    ReplyDelete
  7. lagi elok kalo dorang x sebarkan gmbr2 arwah yg x menutup aurat.. semoga pihak google m'sia peka tentang perkara camne..

    ReplyDelete
  8. tu ler pagi-pagi lagi bila buka google ada gambar arwah....

    ReplyDelete

My friend say: