Saturday, January 25, 2014

BR1M 3.0 Diagih Pertengahan Februari

Assalamualaikum...
Image: Utusan Malaysia
Penghujung tahun lepas, aku ada share mengenai cara-cara nak kemas kini maklumat untuk BR1M 3.0 di SINI. Harap entri tu dapatlah membantu kalian ya.

Berita baik buat kepada pemohon dan juga penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sedia ada sebelum ni, Perdana Menteri mengumumkan agihan bantuan BR1M akan bermula pada pertengahan Februari nanti. Dijangkakan seramai 7.9 juta isi rumah dan individu bujang yang akan menerima bantuan siri ketiga ini. 
Berita lanjut: SINI

Pertengahan Februari tu dah tak lama dah sebenarnya. Hari ni dah pun dah 25hb Januari, tinggal beberapa minggu lagi je. Kepada yang telah memohon dan penerima sedia ada, tahniah la ya. Kita anggap itu sebagai rezeki ya. Lagi pun bagi tengah bulan, cantik juga tu. Hehe

Okay...till meet again

5 comments:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. nanti dah dapat br1m, bank in kat saya tau.hahahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. En Boni lama sangat tak singgah sini.

      Apa kata, Boni yang bank in kat saya

      Delete
  3. Wah..berita gembira bg yg layak..

    ReplyDelete
  4. ramai orang dah tak sabar nak dapat BR1M

    ReplyDelete

My friend say: