Thursday, January 16, 2014

Berbual Bersama Sahabat Di Waktu Rehat

Assalamualaikum...
Dah makan tengah hari? Alhamdulillah, hari ni makan nasi berlaukkan isi ikan masak masam manis. Tengahari ni aku luangkan masa berbual dengan kawan-kawan aku Ridzuan dan Syafreena. Lama betul kami tak luangkan masa berbual bersama macam ni. Ya lah, semenjak Syafreena (berbaju merah) dan Khairiah (berbaju biru) tamat praktikal, memang takdelah dapat spend masa bersama macam ni.

Tetapi, sejak Syafreena dapat pekerjaan sambilan disini, aku memang gembira sebab geng berbual, geng makan-makan dah ada balik. Seronok aku dan Ridzuan sebab kami semua memang rapat. Macam-macam yang kami perbualkan. Imbas kenangan lama. Hampir pecah perut gelak. Hihihi.. Kalau Khairiah ada mesti lagi meriah.

Sesungguhnya aku amat hargai persahabatan kami walaupun dikalangan kami ni aku yang paling tua tetapi adik-adik ni semua baik belaka dan sangatlah buat aku terhibur. Aku gembira sebab persahabatan kami masih kekal hingga kini dan semoga tetap utuh hingga selamanya... In Shaa Allah
Okay...till meet again

12 comments:

  1. kalau ada geng sekepala memang seronok la nak kerja..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul Mime..dorang ni memang sekepala dengan saya

      Delete
  2. memang best kalau ada yang sehati sejiwa......

    ReplyDelete
  3. seronok ada geng sekepala nih,,

    ReplyDelete
  4. Seronoknya da geng sekepala kat opis..meriah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat meriah kalau berbual dengan dorang ni Asha

      Delete
  5. alhamdulillah...kawan ni mmg nikmat yang berharga :)

    ReplyDelete
  6. seronok bila ada kawan rapat macam tu.. semoga ukhwah terus berkekalan.. :D

    ReplyDelete

My friend say: