Saturday, January 25, 2014

Akhirnya...Ia Selamat Sampai Juga

Assalamualaikum...
Tajuk macam suspen je kan? Memang suspen pun sebenarnya..tapi untuk aku je la. Hahahah. Aku tunggu ianya untuk sampai ke tangan aku dengan selamat. Dup dap dup dap jantung ni menunggu tau. Okay...tipu je tu. Takdelah over sangat sampai berdebar-debarkan. Saja je nak bagi suspen sikit.


Haa...kalau korang bijak, cuba teka apa ke benda dalam bungkusan ni? Aku tak nak cerita kat sini. Biarlah ia menjadi misteri..tunggu sehingga aku up entri baru ek....


Okay...till meet again
p/s: tengah makan chocolate chip muffin ni..heheh

18 comments:

  1. ahaks.... dah sampai pun.. leganya kak mia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Kak Mia..lega sakit hati ni

      Delete
  2. Ape benda tu? Nak jugak boleh?

    ReplyDelete
  3. wah misterinye...beznye...nak sikit
    Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. entahlah Lya...nanti kita cerita ya

      Delete
  5. Assalamualaikum dan salam singgah malam di sini...wahh...misteri sungguh bungkusan tu..tak sabar nak tau apa ker yang ada dalam bungkusan misteri tu...hehe...

    ReplyDelete
  6. apalah benda nya tu ... heheheh ^^

    ReplyDelete
  7. apalah benda nya tu ... heheheh ^^

    ReplyDelete

My friend say: