Tuesday, December 31, 2013

Projek Malam Tahun Baru 2014

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Malam ni merupakan malam terakhir bagi tahun 2013. Opps...this is not the end of the world ya. So, xyah resah-resah. Hari ni aku balik awal sebab nak spend time with my family. Ala-ala nak sambut raya je kekdahnya.

Tajuk tu macam dah gempak kan tapi bukanlah projek mega ke, projek besar ke or what so ever, tapi ni projek nak mengemas bilik cik kembar aku. Bilik dia tu dah penuh dengan barang-barang Super Junior gitu. Bila dah asyik membeli je, lama-lama penuh la ruang bilik tu kan. Itu tak masuk lagi dengan buku-buku yang banyak tu. Mak pun dah bersuara bagitau yang bilik Ain tu dah tak tau nak duduk kat mana. Hehehe

So, malam ni aku dan kembar berhasrat nak kemas bilik ni. Oh ya, aku dan kembar tak tido sebilik sebab aku sebilik dengan mak. Mak takleh tido sorang sebab takut apa-apa hal jadi, at least ada peneman. Mak kan tak sihat orangnya. 

So, korang jangan marah ya kalau malam ni aku kurang blog walking. Busy nak mengemas ni. Hehe...harapnya dapatlah maximise segenap ruang yang ada.

Okay...till meet again

10 comments:

  1. Ok..luangkan masa sebaiknya dgn keluarga. Selamat tahun baru 2014 Ainim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih PCL... Selamat tahun baru

      Delete
  2. ckp dgn Ain, kasi brg SJ dia kat sally...bilik sally kosong :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..confirm dia kata tu harta pusaka

      Delete
  3. malam tahun baru?.. Ros tak buat apa pun.. tidur awal.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidur awal? hihi..saya pukul 2 baru tido

      Delete
  4. ciksu layan tb je.
    ada kembar erkkk?
    cer tgk bilik dh bkemas tu, boleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala..tak abis kemas lagi sebab nak beli rak buku baru. hehehe

      Delete

My friend say:

Nuff Ads