Friday, December 13, 2013

Perodua Female Empowerment Movement

Assalamualaikum...

Semalam Blogger Maria ada update satu entri mengenai Perodua Female Empowerment Movement dalam blog beliau. Thanks Kak Maria sebab bagitau info ni.

Terus je aku daftar. Memandangkan aku sendiri adalah pengguna Myvi, so excited tetiba nak jadi member. Haa..kalau korang alert bab-bab kereta ni, mesti taukan. Tapi kalau tak tau, meh sini aku nak bagitau yang Perodua bakal mengeluarkan sebuah Perodua Myvi FEM Limited Edition yang hanya akan dikeluarkan sebanyak 60 buah sahaja. Sebulan akan ada 20 pengeluaran kereta ni. 

Kereta ni juga hanya untuk WANITA dan jika berminat untuk membelinya, ada syarat-syarat yang perlu dipenuhi. Yang penting kenalah jadi ahli Perodua Female Empowerment Movement. Nak tau macam mana nak jadi ahli? Okay..silalah klik link website yang aku sertakan dibawah ni. Ada banyak benefit yang ditawarkan kepada ahli-ahlinya.

Sebelum tu, apa kata kita tengok-tengok sikit rupa Myvi FEM ni..jom layan
Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari laman website diatas tu ya.

Okay...till meet again

p/s: Dah jadi member dah. hihihi

7 comments:

  1. berita baik utk wanita . tentunya ramai yg berminat nanti ...

    ReplyDelete
  2. wah seronoknya...mesti ramai yg jdi ahli nie

    ReplyDelete
  3. moga berjaya ainim... :).. special tu...

    ReplyDelete
  4. cantik nya . sesuai dengan jiwa wanita

    ReplyDelete
  5. merah hitam dalam tu macam vios trd pulak..huhu

    ReplyDelete
  6. salam kenal saya dah follow awak ..
    nanti awak follow saya k....

    ReplyDelete

My friend say: