Tuesday, December 10, 2013

Nak Mula Bercerita

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Dah breakfast? Aku masih lagi makan ni sambil buat keje. Itu perkara biasa aku. Hehehe.

Pagi ni mungkin tak dapat update apa-apa sangat sebab tengah busy keje ni. Tapi aku plan tengahari ni aku nak start tulis tentang holiday aku kat Sabah tempoh hari. Haritu ada dah kawan-kawan yang minta aku update cite jenjalan kat Sabah secepat mungkin. Baiklah, hari ni juga aku cerita ya. Maaflah tak dapat cerita awal-awal sebab balik je dah busy dengan Closing Ceremony TCTP. Hehehe

Baiklah...kang kita jumpa lagi ya.

Okay...till meet again

5 comments:

  1. ainim...updatelah ttg percutian tu...mesti best kan bercuti di sana...

    ReplyDelete
  2. kita nak taw juga ainim jenjalan kat mana je d sabah :)

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tahu holiday di Sabah....hihi

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak tunggu entri pergi bercuti

    ReplyDelete

My friend say: