Friday, December 20, 2013

Menghitung Masa

Assalamualaikum...

Baru dapat message daripada mak. Mak cakap mak tak sihat. Tak larat sebab lemah. Rasa terkejut sebab malam tadi macam okay je. Terus call rumah, anak buah aku, Aisyah yang jawab. Dia bagitau Opah baring je. 

Masa cakap dengan mak, mak cakap dari pagi tak larat. Aisyah pun asyik tanya kenapa Opah baring je. Mesti dia bosan. Dia makan pun tak seberapa. Mak bagitau yang hari ni dapur tak berasap sebab mak tak larat masak. Aku okay je sebab aku memang cakap kat mak kalau tak larat jangan masak. So, petang ni akan balik awal dan terus ke kedai dulu untuk beli lauk nak masak. 

Haih..risau ni. Semoga jalan hari ni kurang jem la hendaknya. 

Okay...till meet again

8 comments:

  1. harap2 mak ainim tak apa2..sabar ya

    ReplyDelete
  2. kesiannya mak ainim...harap mak cpt sembuh ye...demam kot..maklumlah musim sekarang ni

    ReplyDelete
  3. semoga bunda ainim cepat sembuh dan dipermudahkan perjalanan pulang nanti .

    ReplyDelete
  4. Bawa klinik dear... arwah emak akak dulu, adik2 yg tinggal di rmh n abah ingatkan demam biasa. Beri mkn panadol. Until one day pipi dh senget sebelah baru bawa hospital. Di hospital baru doktor ckp mild strok. Beberapa minggu di sn, koma selepas tersedak mkn ubat. Than... Allah lebih menyayangi arwah. So sad :(

    ReplyDelete

My friend say: