Wednesday, December 04, 2013

Hello Semua

Assalamualaikum...
Hi korang..rindu kat aku tak? Hahaha. Okay..siapalah aku nak dirindu kan. Kalau korang ada visit blog aku, mesti perasan lately aku jarang online dan update new entry. Yes, aku memang kurang aktif lately. Bukan sebab aku taknak, bukan sebab sengaja ke atau hilang minat pada dunia blog. Oh no...Blogging is my world since 2010. Walaupun sekadar dengan fan blog sebelum aktif dengan personal blog, blogging ni tempat aku berlatih membina ayat. Cewah.

Back to the story, aku say Hello to all of you. Nak bagitau korang yang aku rindu sesangat kat korang semua. Rindu nak jenguk blog korang. Rindu nak baca penulisan korang semua. Apatah lagi blog-blog yang memang menjadi favourite aku. Oh ya, aku baru je dapat online sepenuhnya hari ni memandangkan baru je dapat buka laptop. Maklumlah, baru balik dari bercuti. Hari ni sambung cuti sebab semalam sampai dari Sabah je dah dekat pukul 9pm. Tunggu bagasi, pegi maka semua bagai, sampai rumah hampir pukul 12am. So, badan aku kata sangat letih dan kepala dah mula sakit.
Ehem, aku nak mulakan blog walking hari ni. First blog yang aku pegi tadi ialah blog Kak Mia Liana. Makanya blog-blog lain pun akan menyusul juga. Tunggu je kedatangan aku ya. In Shaa Allah akan aku cuba selesaikan blog walking session yang dah tertangguh berhari-hari.

Oh Ya, lupa pulak nak bagitau, dalam masa terdekat ni, aku akan buat FIRST SEGMENT blog Ainimrashihah ni. Hadiah-hadiah pun dah berjaya aku kumpulkan. Walaupun bukanlah hadiah grand macam blog-blog lain, tapi ni effort aku untuk hargai kalian yang sudi support blog ni. Memang niat aku nak buat first segment bila followers dah capai 300. Hehehe. Cuma sekarang ni baru dapat kumpul hadiahnya. Nanti kalau dah sedia, aku akan announce. Harap dapat sokongan kalian ya.

By the way, banyak sebenarnya yang aku nak story mory kat korang. Aku pendam je ni sebab tak sempat nak menulis. Harap korang sudi baca ya. Baiklah, aku nak start blog walking ni. Bismillah...

Okay...till meet again

3 comments:

My friend say: