Tuesday, December 24, 2013

Fridge Magnet - Hadiah Segmen

Assalamualaikum...
Selamat tengahari semua. Dah lunch? Heheh..tengahari ni takde mood nak makan berat. So, aku makan yang ringan-ringan je. Janji buat lapik perut cukup la.


Kalau korang ingat, Kak Aida, pemilik blog Kisah Si Diary ada buat segmen last month. Ala.. Mini GA: Like Saya Dalam Contest 3B tu. Aku pun join juga. Alhamdulillah, rezeki aku menang fridge magnet. Last week Jumaat, aku check peti surat dan nampak ada satu sampul bertulis nama aku. Eh? Mana pulak datang sampul ni? Dari Johor pulak tu. Aku lupa kak Aida ni duduk di Johor.


Sampai je rumah terus buka sampul. Gigih betul Anim ni ya. Haa.sekali ada fridge magnet. Tengok ada satu kad kecil. Haa..betullah daripada Kak Aida. Terima kasih ya Kak. Cantik FM tu. Belum lekat kat peti ais sebab peti ais tu penuh dengan fridge magnet dah. So, buat masa sekarang aku simpan dulu. Nanti kalau dah susun balik fridge magnet kat petis ais tu, aku akan letak fm tu sekali.

Okay..till meet again

8 comments:

My friend say: