Monday, December 23, 2013

Fan Page Blog Ainim Rashihah

Assalamualaikum...

Hi semua. Hihihi. Kalau korang dah baca entri aku Pembaharuan Pada Blog sebelum ni, aku ada cakapkan yang azam aku untuk tahun baru nanti untuk lebih maju dalam dunia blog. So, sebagai salah satu usaha untuk meningkat tahap aku dalam dunia blog ni, aku pun buatlah fan page sendiri. Walaupun followers dalam blog ni takde la capai tahap ribu riban lagi, tapi at least aku dah buat persiapan gitu.

Kalau korang perasan, dekat sidebar blog ni, aku dah letakkan Like Button untuk fan page aku. Oh ya, lupa pula. Nama fan page aku ialah Blog Ainim Rashihah. Sama nama dengan url blog ni. Senang nak ingat senang nak hafal. 

Aku dah invite rakan-rakan blogger yang ada dalam Facebook aku. So, sekarang ni aku nak kalian semua sahabat blogger untuk like fan page aku ya. Kalau sudila. Hihihi. Kepada yang dah 'Like' tu Terima kasih banyak-banyak aku ucapkan. Jasa korang sangat dihargai. Setiap perkembangan blog ini akan aku share dalam fan page tu ya. 

Okay...till meet again

9 comments:

My friend say: