Tuesday, November 05, 2013

Sambutan Maal Hijrah 1435 Di PICC

Assalamualaikum...

Salam Maal Hijrah semua. Sekarang ni aku berada di PICC, Putrajaya sempena sambutan Maal Hijrah 1435. Pepagi buta lagi aku dah tercongok kat PICC ni. Gigih la keluar rumah pukul 615am sebab takut parking basement takde. Hahaha. Sampai2 semuanya lengang dan sunyi sepi je. Okay..terover awal la pulak.

Tapi takpe, biar awal asal jangan sampai tak dapat parking ya tak?. Aku join contingent MATRADE. Ada dikalangan korang yang ada kat PICC ni jugak ke? Kalau nampak aku tegur2 ya. Aku ni jenis jalan tak pandang kiri kanan. Hahah..jadi susah sesangat nak cam orang. Okay..kang sambung cite ya.

Okay...till meet again



posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. wahhhh... awesome.... salam maal hijrah. kak mia rehat kat rumah aje..

    ReplyDelete
  2. amboi dik...semangat tahun baru tu...salam maal hijrah sayang...hari nie....guna biru...hihi

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah...semangat...bagus, bagus...^_^

    ReplyDelete
  4. As-salam...

    Hai Aini...Selamat menyambut alam baru dalam bulan Islam...

    ReplyDelete
  5. slam maal hijrah.. wah dapat tgk dr.zakir naik amik anugerah ea..

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat libatkan diri dalam majlis tu :)

    ReplyDelete

My friend say: