Friday, November 22, 2013

Rezeki Menang Segmen: 3000 SLE Supporters Giveaway

Assalamualaikum...

Dah beberapa hari entri ni dok terperap dalam draft. Terlupa la nak up entri ni. Memandangkan dah lambat, jadi kenalah edit balik entri ni ikut keadaan semasa tak gitu? Bulan lepas, Oktober aku ada join segmen anjuran adik comel kita Dayang Deno3000 SLE Supporters Giveaway. Alhamdulillah, aku menang salah satu hadiah yang ditawarkan.

Nak jadi cerita, masa semak result, scroll dari atas sampai bawah tak nampak pun nombor aku naik. Tah mata aku ke yang kero ke apa ke. Sekali Deno komen kat blog bagitau aku menang Topup RM5. Check balik kat senarai pemenang, memang betul nombor aku ada. Hehehe.

Alhamdulillah, sponsor hadiah dah pun credit masuk Topup RM5 tu pada Ahad lepas. Terima kasih banyak-banyak kepada sponsor tu ya. Jasa dikenang. Heheh. Thanks so much Deno sebab anjurkan segmen ni ya. Rezeki akak pulak menang tu.

Okay...till meet again

10 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki, tahniah dear akak tumpang happy untuk adik sayang akak ni...

    ReplyDelete
  2. tahniah ! rezeki ... alhamdulillah .

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki!! tahniah dear!!

    ReplyDelete
  4. nak wat jugak contest tapi takut takde org nak join je..huhu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..tahniah..jemput visit my blog yea. www.vitaminsite.blogspot.com

    ReplyDelete

My friend say: