Thursday, November 28, 2013

Menghitung Hari

Assalamualaikum...
Sebelum itu aku nak minta maaf kepada kengkawan blogger sekalian sebab lately ni aku jarang sangat singgah dan komen di blog kalian. Bukan sengaja tetapi kekangan masa yang sangat genting sekarang ni. Seperti yang korang sedia maklum, aku pernah mention yang sekarang ni sedang berlangsung Third Country Training Program for African Countries yang dikendalikan oleh unit aku bekerja, makanya aku memang tiada di workplace. Kiranya away from PC la. Tambahan pula nak blogging through phone pun tak dapat sebab sentiasa ada kerja yang kena buat.

By the way, esok aku akan mula bercuti hinggalah hari selasa minggu depan. Kenapa? Sebab aku akan ke Sabah pagi Sabtu ni. YEAY!!!!. Hahaha. Gembira sangat sebab nak ke sana untuk berjumpa dengan saudara mara disana. Pak Anjang aku berkahwin dan tinggal di Sabah sehinggalah sekarang. So, kitorang satu family nak pergi menziarahi Pak Anjang. Saja je bawa mak jumpa abang dia.
Aku ni kiranya menghitung hari je nak ke Sabah. Dah siap beli beberapa helai baju baru dan beberapa keperluan lain untuk ke sana. Excited terlebih kan? Hahaha. Mak aku pun dah siap dengan keperluan dia juga. Beli tudung baru, baju baru..hahaha. Gigih sangat mak. Kembar dan kaknyah pun tak kurang juga tau. Beli kasut baru bagai. Hehehe...

Baiklah, sekian dulu bebelan pagi aku. Aku dah nak turun setup bilik seminar ni. Kang peserta sampai bilik tak siap lagi. hehe

Okay...till meet again

14 comments:

  1. sesambil tu boleh la berjalan jalan kat sabah kan anim...bestnya...akak pun teringin nak kesana

    ReplyDelete
  2. have a nice day dear.....bestnya dapat ke Sabah...

    ReplyDelete
  3. Nk kirim gmbr2 je. Jgn lupa showoff nnt..hehe

    ReplyDelete
  4. amboi jejalan melancong ye..hihi...
    wah cik akak ikut juga :)

    ReplyDelete
  5. sabah kat mana ainim bercuti.. kat kk ke :)

    ReplyDelete
  6. Kak Ida: Terima kasih kak. In Shaa Allah, ada rezeki akak nnt

    Sally: Wokey..nnt mlm msg berapa peket nak ye

    Sukma: Thanks dear

    Chot: Itu sudah pasti. gambar itu wajibul ghunnah. hahaha

    Nao Mei: Saya tunggu akak datang KL

    Asha Lya: Haah, stay kat KK. Lya kat situ juga ke?

    ReplyDelete
  7. bestnya sabah....bleh g pasar filipina

    ReplyDelete
  8. haah kita kat tinggal kat kk...kawasan dekat dgn kkia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Ye ke.. kita stay kat marina court. Asha kat area situ juga ke?

      Delete
    2. La Ye ke.. kita stay kat marina court. Asha kat area situ juga ke?

      Delete
  9. bestnya pegi sabah! ehehe :D

    # singgah dan follow sini #309 :) salam kenal :)

    ReplyDelete

My friend say: