Thursday, November 21, 2013

Health Benefits of Drinking Lemon Water

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Alhamdulillah, masih lagi berpeluang menikmati kehidupan ini.

Terjumpa ni masa scroll timeline Facebook tadi. Aku share daripada FB Page KevinZahri. Dah tau banyak kebaikan minum air lemon ni. Kalau korang campur dalam air kosong tu pun sedap je rasa air tu. Hehehe
Banyak kebaikannya. Rasanya kita kena amalkan. Korang biasa minum ni?

Okay...till meet again

IKLAN

4 comments:

  1. banyak kali bacattg air ni tapi nak buat tu sll tertangguh...tekak pun kadang2 mcm malas je nk telan...biasalah, klu ubat kan mmg ketat skit..tp klu yg sedap2, manis2, cpt je kn...hehehehehe

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sally pun dah start minum...sebab mama suruh..hehehe...so, before g keja setiap hari minum air lemon..letak madu sikit...or tak letak madu pun :)

    ReplyDelete
  3. Mkn vitamin dgn lemon atau limau atay oren..dpt mempercepatkan penyerapan vit dlm bdn..

    ReplyDelete
  4. saya akan minum air yg bercampur limau sekurang2nya sekali sehari . banyak manfaatnya ...

    ReplyDelete

My friend say: