Saturday, November 02, 2013

Cash Out Duit Nuffnang

Assalamualaikum...

Hari ni takde angin takde ribut, tetibe je tekan button 'Cash Out' nuffnang. Hahaha. Masa buka akaun Nuffnang tadi, saja je check earning Nuffnang, kot-kot ada pertambahan. Alhamdulillah, rezeki Allah bagi. Dah capai target yang aku nak. 

Bagitau mak pasal earning aku dah capai target. Tau apa mak cakap? "Cash out je la". Erk..hahaha. Tak sangka ayat tu keluar dari mulut mak. Kembar pulak cakap, keluar je pastu simpanlah dalam bank. Hehehe. Aku pun tak fikir panjang, terus je tekan button Cash Out tu. 



Haa..nilah rupa akaun Nuffnang aku sekarang ni. RM0.00. Sekarang ni aku tengah gigih nak kumpul lagi earning baru. Semoga check Nuffnang tu cepatlah aku terima. Hehe..Terima kasih aku ucapkan kepada rakan-rakan sekalian yang telah bantu aku untuk klik iklan yang ada dalam blog ni ya. Jasa korang memang aku hargai.

Okay...till meet again

IKLAN

12 comments:

  1. syukur alhamdulillah.. rasa lbh bersemangat kann Ainim. Tahniah ye.

    ReplyDelete
  2. wah2 dah cash out...cik akak bila lagi nie...huhu

    ReplyDelete
  3. wah... smgt2!! nanti boleh cash out lagi :)

    ReplyDelete
  4. semangat! semangat! ainim laju dari akak hehehe. Tahniah dear :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah... rezeki kan.. tahniah.. :)

    ReplyDelete
  6. Anim hutang KFC lg..hehehehe...congrats!

    ReplyDelete
  7. wah suda boleh cash out..bestnya.

    ReplyDelete

My friend say: