Wednesday, October 23, 2013

Wordless Wednesday #2 23.10.2013

Assalamualaikum...

Wordless Wednesday #2 for today.
Apa yang korang boleh tafsirkan daripada riak muka dikipas LINE ini?

Okay...till meet again

12 comments:

  1. jgn terlalu gembira kerana nantinya boleh jadi duka ...

    ReplyDelete
  2. hihi...akak nak minta satu kipas comel tu...mimik muka tu...cik akak tak nak komen..hahaha...jiwa resah

    ReplyDelete
  3. 3 mood yang berbeza..
    2 nampak hepi pastu tetiba macam monyok je.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. dlm kita bergembira pasti ada yg berduka :)

    ReplyDelete
  5. suka, hepi dan sedih... hihi^^

    p/s: amidanial tu ada mesej akak? deno pun ada, deno tolong dia buat entry sebab dia baru lagi.. just support dia melalui entri^^

    ReplyDelete
  6. 3 mode berbeza pada kipasnya..pemilik gambar sedang beranggan

    ReplyDelete
  7. same cam gaya muka budak kat blkg tu.. hehe =)

    ReplyDelete

My friend say: