Wednesday, October 02, 2013

Nuffnang FoodFest (#NNFoodFest)! Programme Itinerary

Assalamualaikum...

Seperti yang kalian semua maklum, Sabtu ini 05 Oktober 2013 akan berlangsung Nuffnang FoodFest (#NNFoodFest) di Blue Entrance, Sunway Pyramid. Apa? Masih belum tahu? Tak mengapa, kalau nak pergi just klik ke RSVP ni ya Nuffnang FoodFest (#NNFoodFest)! RSVP. Aku dah klik join tapi masih lagi tertakluk kepada kelapangan pada hari tersebut memandangkan ada kenduri kahwin yang perlu dihadiri dan aku sekarang ni tengah cari geng untuk pergi ke Sunway Piramid sesama. +Sally Samsaiman , +Nadya Dyana , nak join kita tak? Jom jom...

Okay..walaupun aku ada kemusykilan mengenai #NNFoodFest ni tapi aku nak bagitau korang, kalau korang berminat nak pergi, tak perlu nak keluar duit bebanyak sebab korang cuma perlukan smartphone dan internet ditelefon korang je sebab nak rasa makanan kena tweet. Haa..senang je kan? Lagi banyak korang tweet lagi banyak korang dapat makan. Itu yang aku baca dalam FAQ dilaman sesawang #NNFoodFest.

Kat atas aku sertakan sekali itinerary program yang akan berlangsun Sabtu ni. Haa..start waktu petang kot. So, sempatlah korang melaparkan perut tu dan sampai je kat venue #NNFoodFest, terus je tweet bebanyak supaya korang dapat makan. Hahahah..okay, itu sekadar idea je ya.

Siap ada culinary workshop, food photography workshop dan macam-macam lagilah. Ini kalau aku bawa kakak sulong aku pun okay kot sebab dia boleh belajar teknik photography kan? kan? So, korang nak pergi tak? Oh ya..dua nama yang aku mention kat atas tu, kalau nak pergi cakaplah, kot2 kita boleh jumpa. Hik hik hik...

Okay...till meet again

14 comments:

  1. menarik ni untuk pergi hari sabtu ni, tapi ada sesuatu yang buatkan tak mo pergi sana on saturday...ha ha ha...tak nak terserempak dengan seseorang yang kalau boleh tak nak tengok pun...

    ReplyDelete
  2. kalo dapat pegi memang best ni.. huhuu... jrg nak tolak makanan free.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Akak tak dapat pergi..ada tempahan utk event la.. sayangnya..mesti happening nanti.. jgn lupa up entri k.. =)

    ReplyDelete
  4. confirmlah tak boleh nak join..sebab jauh sangat...

    ReplyDelete
  5. beznye kalau dpt pg ni
    tp jauh la
    nnti klo u olls pg ambik la gambar

    ReplyDelete
  6. menarik ini ..tapi jauhla pulak

    ReplyDelete
  7. macam best...hehe...anim g ke..? :)

    ReplyDelete
  8. Farah: Kak Farah, kenapa kak?

    Harumakasehvee: memang menarik pun..

    Lieya: Jom pergi sesama Lieya

    Mrs. Secretary: Oh ya ke kak..xpe, kalau saya pergi saya up entri ek

    Kisah Si Diary: Tinggal kat mana?

    Yumida: Oh ya ke..

    Aku Penghibur: Jauh ke Acik? Actually saya pun jauh tapi teringin nak pegi

    Sally: Macam nak pegi je..nak join tak?

    ReplyDelete
  9. wah.. best ni.. kalau anim gi jangan lupa citer dalam entri terbaru yea.. hu2

    ReplyDelete
  10. tp susah la sally nk dapat mkn... hengpong kita bukan semakfong :)

    ReplyDelete
  11. jauh ler...selalu dorang buat di KL.....

    ReplyDelete
  12. mana nk ada twitter kalo takde semakfong tu..hahaha...esok mcm ada planning la anim...hoho..tp mcm nk g jugak -___-'

    ReplyDelete

My friend say: