Saturday, October 26, 2013

Jalan-jalan Bersama Keluarga

Assalamualaikum...

Nampaknya hari ini kurang meriah blog aku. Hehehe. Maybe sebab hari minggu kot. Ramai yang keluar bersama keluarga kan. Aku pun tidak ketinggalan untuk keluar bersama keluarga aku hari ini. Sekarang ni pun sedang bersiap-siap. Aku dah siap dah, cuma ahli keluarga yang lain je masih lagi sedang bersiap.

Cadangnya nak ke Nilai sebab mak nak beli kain nak buat baju. Kitorang kan nak pergi jenjalan hujung bulan November ni. Tu yang mak nak siap2 buat baju baru. Kita layankan je kan. Hehehe. Selepas tu cadangnya nak pergi The Mines sebab cik kembar nak beli hanphone baru. Haa..nak beli handphone apa tu? Nanti aku bagitau ek. Heheh

Okaylah, buat yang keluar bersama keluarga dan rakan-rakan tu, selamat berjalan-jalan ya. 

Happy weekend you alls..hehehe

Okay...till meet again.

3 comments:

  1. selamat berjalan-jalan dan selamat berhujung minggu...saya tak tau lagi nak kemana sebab hubby kje harini...so, harini, jalan2 dalam rumah jela...huhuhu

    ReplyDelete
  2. wah dik...ajak lah cik akak sekali..hahaha

    ReplyDelete
  3. bestnyaaa... mama terperuk dalam rumah ni dengan 2 puteri kecil mama..

    ReplyDelete

My friend say: