Thursday, October 31, 2013

Blog Fotografi : Minta tolong rakan sekalian

Assalamualaikum...

Dah lunch? Alhamdulillah, kalau sudah ya. Kalau masih belum, silalah makan, nanti perut kosong. 

Disini aku nak berkongsi sebuah blog tentang fotografi. Sebenarnya pemilik blog ini ialah kakak aku sendiri. Kakak sulong aku ni memang minat sesangat dengan fotografi cumanya dia kekurangan kenalan dalam bidang ini. Pernah kot aku cerita dalam entri terdahulu.

Sekarang ni kakak aku ni sedang update entri Single Photo Series. Klik je header kat bawah ni untuk ke link blog kakak aku. Banyak gambar-gambar menarik yang dia amik.

Lenses

Disini juga aku nak minta pertolongan daripada rakan blogger sekalian. Kalau korang tahu mana-mana blog fotografi yang dimiliki oleh blogger Malaysia, boleh tak korang tolong bagitau kat aku. Aku nak tolong akak aku ni cari kenalan dalam dunia blog ni base on minat dia. Dia ni agak pemalu sikit. So, adiknya ni jenis selamba badak je.

Kalau korang tahu, silalah komen beserta link blog sekali ya. Nanti boleh aku bagi kat kakak aku. Jasa korang sangat sangat dihargai. Kat bawah ni ada beberapa keping gambar yang aku amik dari blog akak aku.

Okay...till meet again

12 comments:

  1. insyallah,,ada nanti akak bgtau..:)

    ReplyDelete
  2. ada! tp nnt nk cari link..lupa dah :P

    ReplyDelete
  3. Ok.. nnt kita kongsikn... mmg de blogger yg berblog krna fotografi..,

    ReplyDelete
  4. ada, ce try tgk cni.. :D www.sudirsuichi.com

    ReplyDelete
  5. cantik gmbar yg kak anim ambil tu ^_^

    ReplyDelete
  6. cantiknya pic yang diambil...guna lensa berapa?

    ReplyDelete
  7. ada banyak ok nnati acik listkan

    ReplyDelete
  8. Kisah Si Dairy: Terima kasih kak

    Sally: Xpe..kalau ada gtau ek

    Maria: tu la kak..saya nak introduce kat kakak saya

    Anne: Ok..dh tengok. tapi cam jarang update je

    Jie: Terima kasih

    Lieya: Thanks Lieya..

    Sukma: Entah kak..saya pun xtau

    Acik: Kalau ada Acik bgtau saya ya

    ReplyDelete
  9. wah cantik la gambar tu kak...

    ReplyDelete
  10. wow..
    gambr 1st tu mmg menarik.

    ReplyDelete
  11. pha is pun ada minat sikit2 dgn bidang fotografi. sbb tu ada jugak stalk sikit2 blogger fotografi.. yg selalu pha is stalk, blog ejad fotopoyo. link kat bawah ni :

    http://ejadfotopoyo.blogspot.com/

    ReplyDelete

My friend say: