Thursday, October 10, 2013

Al-Fatihah buat Makcik Tersayang

Assalamualaikum...

Aku kini sedang bersiap untuk balik ke Perak kerana baru sebentar tadi menerima perkhabaran makcik yang aku sayangi telah meninggal dunia. Makcik yang aku panggil sebagai De adalah kakak ketiga mak aku. Anak sulong De, Yong Tan yang bagi tau.

De dikhabarkan meninggal dunia dalam tido. Semoga roh arwah De dicucuri rahmat Allah SWT dan dipermudahkan segala urusan pengkebumiannya. Doakan semoga kami sekeluarga selamat pergi dan pulang dari Perak ya.

Al-Fatihah

6 comments:

  1. Salam Takziah dari Eraz.. Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  2. al-fatihah...salam takziah untuk ainim sekeluarga...moga semua dipermudahkan ye

    ReplyDelete
  3. Salam takziah buat keluarga anim ye...semoga dipermudahkan segala urusan...Al-Fatihah

    ReplyDelete
  4. Terima kasih semua. Makcik saya telah selamat dikebumikan selepas Zohor tadi

    ReplyDelete

My friend say: